1 Eylül 2010 Çarşamba

Ben sanki ***


Eylül benim ayım.

Gökyüzünde dolaşan bulutlar, sağanak yağmur , sisli ve puslu hava , hüzün , melankoli :))

Biraz pesimistim sanırım. Seviyorum hu halimi ama ne yapiyim ? :)

Bugün ; 1 eylül 2010 .

Ömrümün en berbat geçen senesinin , en sevdiğim ayının ilk günü ...

Ve en kıymetli ayım kendine yakışır bir şekilde , en yakın dostunu alıp geldi. Yağmur 'unu ...

Yoğun sıcaklardan sonra bekliyorduk seni be yağmur. Hoş geldin! . Sefalar getirdin :)

İçimizi serinlettin.

Benimle birlikte bitkiler de bayram etti kadim dost !

Rabbime şükürler olsun sonsuz kere...

Ne kadar büyüksün Allah'ım . Ramazan nasıl geçicek diye birbirimize yakınırken , kutlu ayın şu son günlerinde mutlu ettin bizleri .Seviyorum seni Rab!

İçimdeki bazı hisler bana bu yılın güzel geçeceğini söylüyor.

Yanılır , yanılmazlar bilmiyorum ama Rabbim neylerse güzel eyler biliyorum.

Güveniyorum.

Bugün canım dostumla buluşma planımız var. Merve'm.

Beyazıtta... Birlikte iftar yapmanın keyfini çıkaracağız inşallah !

Rabbim nasip eder ise .

Dostlarımı seviyorum.

Eylül ü seviyorum.

Yağmuru seviyorum.

Ve tabi ki;

Rabbimi seviyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder