18 Mayıs 2010 Salı

Kira belasına gardaaaşş !


Bir kira yatıracağız diye ne hallere girdik ya hu !
Gelen ff imin üstüne soğuk bi su içilirdi evet ama sırılsıklam olmak gerekmezdi ! Sadece bir bardak su :D Bardaktan boşalırcasına yağmur değiiill :(((

Hikayemiz şöyle başlıyor:
Bugün kader arkadaşım Canan ile sınavdan çıktık. Saat 13 .
Ptt ye gidip para çekme işlerimizi halletmemiz gerekiyordu. Gittik. Gitmez olaydık. Koskocaman bir zooonnnkkk : KAPALI.!!!
Bu kapalı ibaresiyle karşılaşmak hiç hoş olmuyor!
Haydi dedik yemek yiyelim , karnımızı doyuralım , o zamana dek açılır ptt miz :)
O kadar sıkılmış , bunalmış, daralmış bir haldeydik ki demekki ; yemek veren amcacık bile "hayırdır; çok bezmiş bi haliniz var " dedi :D:D
Malum sınavlar amca dedik , geçtik gittik.
Yemek sonrası , bize gene ptt yolları....
Haydaaa!
Bu seferde ptt nin kalabıyla karşılaştık :D Saat 13.40.
Merkürümüz geri gidiyor evet ! Ulan hiç mi işimiz rast gitmez :D I ıhh cıkk :D Gitmiyor vallahi..
Bekle , bekle, bekle... Zaman geçiyor , kuyruktaki insanlar azalmıyor :((
Ben isyan bayrağını çektim sıra bize gelmeye yakın , gittim garanti bankasının sırasına :D
Orada da kuyruk beklemece :D
Bu sefer bekle bekle Canan yok :D uehhe ptt yi mi çekiyo ne ?? :pP
Geldi ama eli boş :(
ptt şifresi almak için çarşıya yollandık. Saat 15.
Ptt nin yollarını aşındırdık ve dolanmaya başladık :)
Biz çarşıya gidince zaten kendi işimiz hariç her şeyi yapıyoruz. :)
Gene gar meydanındaki kermesden yemek yedik, teyzelerle kankito olduk .. :)
Hatta az daha uğraşsam akraba bile çıkardım :D:D
Tam o anda işte yağmur başladı :( Saat 16.
İnsanları uzaktan izlemek güzel oluyo yağmurda ama içinde ben olunca o karenin pek hoş değil :))
Havanın azizliğine uğrayacağımı nereden bileyim ?
Bilsem açık ayakkabı giymezdim heralde :(
İliğime kadar ıslandım, ıslandık, ıslandılar :D:D
En üzüldüğümde başörtümün kendinden geçmesi :(
Yağmur yağınca , eşarpların önlerinin düşmemesi için bir şey yapmalılar bence!
Ya da ben mi yapsam ? :D

Canan'la sudan çıkmış ak kaşığa döndük euehhe :)))
Ak kaşık mıyız bilmiyorum ama suya girdik ve çıktık :D orası kesin .
Neyse ki kiramızı sağ sağlim yatırdık; hem de paraları ıslatmadan :D

He unutmadan otobüste yanıma oturan ; küçük, ıslak ,çamurlu, kirli ,pasaklı kızı kınıyorumm...!
Duy sesimi küçük cadı!
Beyaz pardesüm senin yüzünden kahverengi oldu :(((

İşte ben buna sinir oldum :D:D ( Canan bu replik sana gelsin ) :D

Bir de ;Yağmurda ıslanmak bazen romantik olabilir ama bu sefer aksiyon içerikliydi :D:D:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder